fOLLoWeRs YaNg CoMeY

Friday, December 31, 2010

pApAi 2010...wElCoMe 2011

assalamualaikum....
dh lbih kurang sminggu lbih dh aku x update blog aku....
bkn x da idea....tp malas skit..hahahaha....bgos2 mengaku....
erm...cpatnya masa berlalu kn kn kn....dh msok thon bru....
klu ikot kalender Islam...dh lma dh tahon baru...betol ark????

2010........
apa yg ada ngan 2010 ni bg aku...jap nk igt blik....jeng3x
hahaha....dh igt dh....2010 bnyk bnda berlaku pd tahon ni.....
ada aku sdih,sronok,gila2,sakit ati pon ada gak,kecewa bnyk lg la...x terkira...ngee...
snang ckap tercoret knangan manis,pahit,tawar smua ada la ngan aku ni...

bila tba tahon baru jah...msti smua org ada azam...tp aku...x tau la 
x pernah nk tnamkn azam dlm dri aku ni....aku pon x tau npa ngan aku...
tringin jugak nk tnamkn azam ni...tp x reti loh nk brazam2 ni...adooooooooooiiiiiiiiiiii
rasanya x penting kot smua 2...juz tggu dn lihat apa nk jd untok tahon 2011...
ni pendapat aku la...owg len x tau plak mcm na...maybe owg len x sama opinion ngan aku ni

hidop ni perlu ka nk berazam tiap kali jelma jah tahon baru..????
by da way...sapa2 yg ada azam untok tahon bwu ni...usaha la bg tercapai azam 2
klu x kdekut share la azam 2 ngan aku...kta berkongsi cerita...hahaha
aku arap tahon ni jaoh lbih baik dr tahon lepas.....aminnnnn

2 jah apa yg ada dlm kpala otak aku ni....
x da apa dh nk tulis...hahaha
9t klu aku rajin aku share la apa2 lg k...papapon
HAPPY NEW YEAR...

No comments:

Post a Comment