fOLLoWeRs YaNg CoMeY

Tuesday, September 13, 2011

11 Sept 1995 VS 11 Sept 2001

yeah...baru la rasa rajin skit nk update blog pon...spatutnya entri ni kna wat hari ahad aritu...tpi...keadaan x mengizinkn sbb sakit mata kot...btw,dpt mc 2 hari yer...rezeki nmanya 2...okey...stop merepek bla bla bla....
11 Sept 1995...jeng3...my bufday dmna aku mula menguek-nguek lpas keluar ja dr my mak pny perut la...that means aku mula mlihat dunia....nk nyebok skit..tumpang lalu..

11 Sept 2001 dmna aku gnap berumur 6 tahun...bru nk knal dunia la ktakn...WTC kedebush meletop beb...


by da way....smua 2 x da kna mengena dgn aku pny bufday okey...so x boleh la nk kta aku pnya tarikh 'bufday' 2 agk sial la...KATAKAN TIDAK SAMA SEKALI...gedik kot...mcm mna pon msa wtc ni kna hentam aku pon x tau apa pon sbb bru 6 thon...blom matang der..orait entri ni x bg fakta apa2 pon kt org yg bca...juz 4 enjoy la...huarrgghh....:-0 ngantok so till then...chaw...

No comments:

Post a Comment