fOLLoWeRs YaNg CoMeY

Saturday, January 26, 2013

Errrgghhhh!!! Gelinya...

assalamualaikum....haii...lama x berblogging rsanya...dlm msa yg sma aku rsa cepatnya masa berlalu....haritu dok takut SPM..tp skrg dh hmpir dua bulan SPM pergi...btw,doakn untuk result aku nnt okay...actually,nk share skit la pasal apa yg GELINYA tu...aku percaya sgt yg stiap org msti ada bnda yg dy gelikn sgt2...btol x??alaaa ngaku jela...hehe...and sometime bnda yg buat kita geli tu boleh mnyebbkn kita rasa nk termuntah and rasa kembang tengkuk...right??oh yeah...apa yg aku gelikn tu???sbnrnya,bkan stakat geli okay,tapi takot skali dgn smua tu...jeng jeng jeng...yang pertama..



 
LIPAS...aduh...nmpak ja lipas,Allah ja taw prasaan aku msa tu...
yg kedua...jeng jeng jeng


LIPAN...klu lipan masuk dlm rumah...aku lah yg menjerit paling kuat skali...aduh..
yang ketiga...jeng jang jong



CICAK...pernah kena prank dgn kwn msa bufday..dpt cicak menangis x ingt dunia...
yang keempat..hoho


KATAK..sama jugak..pernah dpt katak hidup as hadiah bufday..mmg gila2 la kengkawan aku..haha
yang kelima...


RERIANG..btol ntah aku eja reriang...abaikan..aku heran knpa budak2 suka main binatang ni..berani btol la...aku respect bebudak yg suka main ngan binatang ni...heehaa
and the last one...


TIKUS...klu nmpak tikus..aku lah org yg akn lari dulu and berdiri ats tempat tinggi...dasar penakut...

itu la salah satu drpd kelemahan aku...nk buat mcm mna dh fitrah...aku taw bukan aku sorang ja yg takot binatng2 ni..msti yg tengah baca pon sama ja kan kan kan...btw,itu saja...thankz for reading...




2 comments:

  1. I blog frequentlу anԁ I tгuly thаnk you
    foг your content. Youг article hаs
    truly peakеԁ my interest. I'm going to book mark your site and keep checking for new information about once a week. I opted in for your Feed as well.

    Feel free to surf to my web page - lake cumberland resort

    ReplyDelete
  2. Нi, i гeaԁ youг blog from tіmе to tіme and i оwn a simіlaг onе аnd i was juѕt wondегing іf you get a lot of ѕρam гemаrκs?
    If so how ԁo you геducе it,
    anу plugin or anythіng yοu can suggeѕt?
    Ι gеt so much latelу it's driving me insane so any support is very much appreciated.

    My homepage ... Http://Weroar.Ws/Wiki/AshliduBickfordvt

    ReplyDelete