fOLLoWeRs YaNg CoMeY

Wednesday, March 23, 2011

Aku tido mati smalam...ngeh ngeh....

assalamualaikum....tau ark knpa aku kata aku tido mati smalam....
cerita dy mcm ni...smalam aku tido lbih kurang pkol 10.30 gitu lah...
pastu x pa la....pagi td mcm biasa la aku bgn pkol 6....
bgn mndi smayang sarapan smua ckup...then ayh aku nk anta pergi skolah la...

so bila aku naik jer keta abg aku ikot skali...x pernah2 dy ikot ayh aku 
bila nk anta aku p skolah...aku pon heran lah jugak kan...tapi aku diam jer..
rupa2nya ayh aku nk anta dy pergi kt petronas ambik keta kt sana...
aku heran lgi skali la...then aku tnya ayh aku.......
''napa angah letak keta kt petronas ni..."pastu ayh aku kata..
"la...hang x tau ka smalam banjir....smpai pkol 1 pon owg smua x tido lagi..
dok risau takot banjir terok..."

aku pon terkjut gak la....aku tido pnya sdap jah smalam smpai x 
sdar yg smalam taman aku banjir....nampak sgt tido mati....terok btol aku ni...
hari ni pon aku risau la....hujan x berhenti....klu mlm ni banjir jgak...
aku x tido rasanya...klu aku tido...hurm....tido mampos la nmpaknya...
smpai x sdar apa yg jadi...tp banjir smalam x la trok sgt...
mak aku ckp air naik smpai jalan depan rumah jah...

k la...2 jah aku nk share....btw,congrate kpd sapa yg berjaya dlm SPM..
doakn aku erk untok SPM 2012...

No comments:

Post a Comment