fOLLoWeRs YaNg CoMeY

Saturday, March 12, 2011

HoLiDaY AgAiN...

assalamualaikum...w.b.t.
akhirnya dpt jgak aku hupdate belog aku ni....dh bersawang der...
yala...sblom ni aku ada test...so nk tgk lappy ni pon takut....
gila kau....tension aku dbuatnya...dsbbkn aku takut tgk lappy aku ni...
aku pon simpan lah lappy aku dlm almari...so x nmpak la...

tapi skarang aku nk rest ckup2....walaupon cuti juz sminggu....
best kn dpt cuti...ayh aku ckp nk pegi cameron hari isnin ni...
tp dh pegi dh last year...x la best sgt...tp dh org nk bawak...
pegi je la slagi boleh ikut...mcm PACIK ckp...pegi ja
slagi org bawak...bila dh besar nnt bwh tanggungan org lain dh...
ngeh ngeh ngeh....

apa pling best skali ialah.....esok x da 2syen....oh yeah...
suka suka suka....bley tgok ulangan awan dania...
ritu x tgok beb sbb kna study...suka la cita 2....season 1 jah aku x tgok
sbb masa 2 aku dok hostel...x leh tgok lah...aku mula tgk cita ni
masa season 2....best gila der...sbb aku suka scha 2...

k la....chop....sblom 2 aku nk ckp aku takot bila dpt tau pasal 
tsunami kt jepun 2....terok kn...????dunia dh akhir zaman....mcm2 bencana Allah bg...
astagfirullahalazimmmmmmmmm.....k la...chau chin chau...
salam....domo domo domo...aku suka kau...chumil beb...


No comments:

Post a Comment