fOLLoWeRs YaNg CoMeY

Monday, September 3, 2012

Eid Mubarak 2..^_^

okay...for this entry,aku nk smbung skit lah pasal raya...apa yg jd raya kedua yer...???hurm...fyi,raya kedua memg boring sesangat weh...tobat lahom la aku ckp....dri pagi smpy smpai la ke ptg...Ya Allah....x kemana pon...juz melengung kt rumah...mlepak dlm bilik and so on la....btw,smua tu berlaku bersebab....sbbnya ialah family aku ada projek malam tu...nk tau apa projek tu....jeng jeng jeng...BBQ..so jom la tgok gmbar yg tak seberapa ni....zazzz



  

dan bukan sekadar ayam ,sosej and daging burger saja...tapi apa yg lagi special ialah....jom tengok apa dia..





ahaa...ini la yg aku mksudkn...emmmbbbeekkkkkk.....kambing golek sebenarnya...tp,kutip duit la untuk bli kmbing ni...btw,aku tak bertanggungjwb untuk bg duit ok sbb alasannya masih bersekolah...pakat mengembek la org kt sana malam tu...itu saja la untuk entry kali ni...orait till then...


eh eh..
chop
chop 
chop

nk selit gmbr raya ketiga sikit...bole la erk...tiga keping ja...



my beloved cousin...sayang adik sesangat...budak murai la ni...pot pet ja keja dy..



orait...itu saja...chaw...



No comments:

Post a Comment