fOLLoWeRs YaNg CoMeY

Monday, September 3, 2012

Eid Mubarak...^_^

salam...ouh baru harini aku smpat nk update blog even aku thu kita raya dh lama dh...tp kita raya sbulan kot and x salah klu aku buat entry pasal raya bukan.....btw,mmg byk gmbr yg ada even ada yg terdelete...sakit hati...tak pa...lupakn smua tu...gmbr aku dan dia...ouhh...orait,back to da topic....aku malas ckp byk juz tgok gmbar je la yerr....watcha!!!

 otw nk balik kg ok...

 agak tersebak masa ni....selamat hari raya mak...

 lagi 3 family yg takda...

 sepatutnya tema warna koko...tapi tak jadi....aku n mak ja sempat beli warna koko...

 hee...

 selamat hari raya ayah...hikhik



 with adik..tapi ramai org kata dy abg aku...agak bangga disitu...





 cousin yg mmg gila2...hoyey...love them


thats all untuk raya pertama...x habis lagi critanya sbb line lembab and raya yg sterusnya dlm entry lain la yer....sory gmbr tak di edit ok...malas...till then

No comments:

Post a Comment