fOLLoWeRs YaNg CoMeY

Friday, August 15, 2014

Raya 2014

Assalamualaikum semua... Ya Allah... dah hampir setahun aku tak update blog.. ntah malas menguasai diri beta yang telah menganak tirikan blog ni... bukan setakat tak update, bukak blog pon idok.. tudia bak hang.. okay okay okay.. dah alang2 harini rajin nak update kan, apa salahnya aku cerita pasal raya.. raya pon belum habis lagi..

Firstly, aku nak maklum yang tema raya tahun ni ialah KELABU.. sebenarnya tema kelabu ni tema kitar semula atau recycle... al maklum la tahun ni abang aku kahwin dan satu family pakai tema kelabu masa kenduri haritu, tak pasal2 raya pon menjadi mangsa tema kelabu.. yer dok


Ni ha gambar family.. dah tambah sorang ahli.. kak ipar.. tahun depan mungkin tambah ahli lagi sorang kot.. tapi baby hehe.. in sya Allah.. gambar ni tak cantik sangat sebab guna fon camera ja.. gambar dari camera tak transfer ke laptop lagi pon.. update blog ni pon guna fon..nampak tak aku punya malas.. lempang sikit.. pang!!!

Dalam berita awani baru2 ni aku ada dengar pasal trending raya 2014.. nak tau apa trending tu..?? Berita awani cakap yang trending tahun ni orang banyak bergambar guna monopod/go pro.. aku dengan family pon tak terlepas nak selfie reramai dengan family... meriah sangat kalau nak ingat balik.. sedey pon ada ingat moment yang dah lepas tu.. laphingus.. dah tak boleh taip dah.. sedih sangat jadi tengok gambar sudah la.. cewah, padahal malas nak taip dah sebenarnya.. kebas jari








Selfie selfie kami pon, takda la sampai kena langgar motor ke, jatuh sungai ke, apa2 ke.. masih selamat lagi semunya  hehe.. yang paling penting, kami tak selfie atas kubur tau.. opss!! Btw, dah alang2 update blog nak jugak la ucap SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN.. till then! :)


No comments:

Post a Comment