fOLLoWeRs YaNg CoMeY

Thursday, September 19, 2013

Saya Obses Dengan Baby

Assalamualaikum, hai :) .. Entah mood aku okay kot hari ni tetiba ja nak update blog memalam buta lepas berapa bulan blog aku ni di anak tirikan.. Well, biasa la tu.. Hurm malam ni terasa nak share sikit pasal beberapa orang budak yang kiut miut gitu. Entry kali ni lebih kurang entry sebelumnya dan boleh baca SINI tapiii entry kali ni special sikit sebab budaknya dah bertambah. Orait cekidaut....

Okay baby yang first ni aku memang dah obses tahap cipan agaknya.. Ya Allah, mana taknya hari2 wajib tengok perkembangan dia.. Siapa lagi kalau bukan SAIF !!! Memang comel baby ni dan aku akan tersenyum sesorang bila tengok gambar dia.. Meh nak tayang sikit gambar dia





Haa.. ni Saif dengan umi muda dia.. Umi dia still young okay, baru 21 dah ada anugerah terindah ni... Dear Saif, nanti jadi anak yang soleh okay..

Lepas Saif, aku pon asyik dok follow gak pasal baby yang mempunyai peha KeEpCi (KFC) ni, tapi baby girl la pulak kan.. Fiska Medina



Ni Medina with her mom.. Still young jugak baru 21 tahun..

Next, baby boy pulak la.. Malas nak cakap banyak, nak terus terang ja.. Buat apa nak bebelit.. ni haa Mishary Rashid.. jeng jeng jeng



 Mishary dengan umi dia yang masih muda jugak, baru 20 tahun dah ada baby.. Jeles I tau.. haha, tak la, mana ada jeles.. jeles sikit



Then, ada sorang hensem boy ni, sumpah hensem sangat dan aku terharu dengan kisah perjalanan hidup dia. Even dia masih kecil tapi dia dah pernah lalui saat genting dalam hidup dia. Dia pernah jalani pembedahan jantung maybe dan ada kesan parut yang panjang kat dada dia. So touching gitu. Dan baby tu nama dia Arjuna tapi orang selalu panggil 'Juna'

 Memey cute + handsome kan?

 Kamu anak yang kuat Juna..


And yang terakhir sekali ni aku baru tahu sesangat. Tu pon tengok dalam cerita Safiyya TV9. Memang comel dan aku pon follow la IG mama dia.. Kalau tak silap aku la, dia ni cousin Juna rasanya.. Muka pon seiras.. Ni ha Sofia atau nama retis dia ' Opi '





Opi with mama muda dia. 21 tahun.. (Pakat kahwin muda eh)

Yeah, comel belako kan? Kalau nak tengok lebih lagi bole la follow IG umi, mama and ibu baby2 ni.. Jelas terpampang dah kan nama IG depa semua. Gambar2 ni pon aku screenshot ja dari IG. So tu ja la for this entry. Assalamualaikim..


No comments:

Post a Comment